The Missing Dog ~ Aaron (Nu'est) One Shot 2. +18

12:11



- Hogyhogy csak talán? - kérdőn rám tekint. 

- Nem tudom. - hanyagul vállat rántok. 
Komótosan lefektet az ágyra, Ő fölém mászik és ellepi csókokkal a nyakamat. 
- Akkor tudjad. - nevetve ráliheg a bőrömre. 
- Nem vagyok benne biztos, hogy akarom. - alsó ajkamon tépkedem a húsomat. 
- Akkor elmesélek neked valamit. - legurul rólam és mellém fekszik. Fejét felém fordítja, farkasszemet nézünk. - Amikor megláttalak az utcán, valami azt súgta, hogy menjek oda hozzád, pedig elég messze voltál tőlem. Hát hallgattam és odaszaladtam. Mikor felajánlottad, hogy segítesz, tudtam, hogy jól döntöttem. Ekkora erőfeszítést, amit tettél egy számodra idegen embernek, még életemben nem láttam. Minden tiszteletem neked. 
- Komolyan, ne csináld ezt velem Aaron. Rendesen leizzadtam. - arcom a ráknál is vörösebb, és valóban kivert a víz. 
- Még nem fejeztem be. Amikor ott aludtál a földön, egy angyalt láttam. 
- Fejezd be. - mellkasára helyezem a tenyereimet és fölé magasodom. 
- Még mindig nincs vége. - lelök magáról, győzedelmesen maga alá terít. - Mikor megcsókoltál... Azt az érzést nem akarom soha elfeljeteni. És most, hogy ezt mind elmondtam, kérek még egyet, már nem emlékszem, hogy milyen is volt... 
Kijátszott. És még meg is adom magam. 
Érzékien kutat számban, de még sem ez izgat fel, hanem hogy bal kezével oldalamat simogatja. Elindul vele felfelé, de visszarakom oda, ahol eddig volt. Hiába tiltakozom, úgy is eléri, amit akar. Már a keblem környékén jár, amikor megállítom megint. 
- Bízz bennem. Vigyázok rád. - fekete kiskutya szemei megbabonáznak. 
- Én bízok benned, nem is azzal van bajom. Csak én nem akarom... Még nem hiszem, hogy fel vagyok erre készülve. 
- Értem. - lemászik rólam. 
- Ugye nem haragszol? - feltápászkodok. Végig mérem testét, de középtájt megakadok és egyszeriben megértem a dolgot. Azt ott én műveltem, az a dudor miattam van ott. 
- Nem, dehogy. - rámarkol arra a területre, elrejtve vele izgalmát. 
- De, tudom, hogy csalódott vagy. Az arcodon látom. 
- Csak mondj egy okot, miért nem. 
Elszégyelem magam. Felsőm csücskét gyűrögetem, nem tudom, hogy elmondjam-e neki. 
- Én még sose voltam férfival. 
- Csak ennyi ? Hát az nem gond. Sőt, bevallom neked, hogy nekem is ez lenne az első alkalom, ha ez megnyugtat.
És valóban elillan az idegességem. 
Közelebb csúszik hozzám, átnyúl egyik karjával a másik oldalamra és megcsókol. Sokkal gyengébb, mint bármikor. Alig meri nyelvét az enyémhez érinteni, keze óvatosan ér derekamhoz, annyira, hogy kicsit meg is ugrok, mert szinte már csikál. 
Ízlelő érzékszervemmel felgyorsítom a tempót. Ki-be veszem szájából, körkörösen körbe vezetem Aaron testnyílásában. A nyelvvel való játékot kint is folytatjuk, aztán áterőszakolja magát hozzám. Lassan hátra dönt a párnák közé, keze megint emlőmhöz téved, de most nem állítom meg. Melltartóm alá nyúl. Egy pillantra elszakad tőlem, hogy elmosolyodhasson, de visszatér ajkaimra. Olyan óvatosan ér mellemhez is, hogy kiráz a hideg. Ennek hatására bimbóm is összehúzódik. Mutató és középső ujjával összecsípi és kissé megszorítja, ezzel kierőszakolva belőlem egy sóhajt. Elengedi, majd masszírozni kezdi. 
Làbaimmal körbefonom testét, alsó felét magamhoz szorítva. Érzékeny felemnél megérzem nadrágjának ágaskodó tartalmát, kicsit megilletődök. 
- __________, engeded, hogy tovább menjek? - udvariasan megkérdezi. Nem tudok rá nemet mondani, ezért csak bólintok. 
Ujjai hihetetlen gyorsasággal csúsznak le szemérem dombomhoz. Elszakad számtól, hogy ki tudjon csomagolni a textilekből. Térdemig lecsúsztatja, onnan már magam birkózok meg velük. Lábaimat összeszorítom, hogy ne lássa nemi szervemet, persze ez elkerülhetetlen. Pajkosan szétnyitja őket, és beveti magát közéjük. Egyik ujja végig fut szemérem dombomtól egészen az eddig érintetlen lukamig. Először nyomkodni kezdi, majd bele rakja. 
- Érzed? - néz fel rám lábaim közül. 
- Nem igazán. 
- És most? 
Szóval már két ujjal van bennem.
- Így már érzem. 
Tempósan mozgatja őket. Nem nézek oda, hirtelen meg is ijedek, mert egy másik anyagot érzek meg nőies felemen végig siklani. A nyelve. 
Csípőm mozgásba kezd, akaratlanul is. 
- Ahhh... Aaron. 
- Várj még egy kicsit. 
   Ezt vajon mire értette? - és abban a minutumba megtapasztalom. 
Még egy ujj. Már nem csakhogy érzem, de rendesen feszít is. Eddiginél még durvábban csúsztatja ki-be. Nyelvével még mindig nedvemet ízlelgeti. 
- Kicsit feszít. 
- Akkor még egy kicsit csinálom. 
Megőrülök. Még meddig kínoz? 
- Fejezd be kérlek. - könyörgöm, de csak még mélyebbre nyomja őket. 
Hangosan felsóhajtok, csípőmmel hatalmasakat hullámzok. 
És végre befejezi. 
Mellém kúszik, leveti nadrágját, és már mászna fölém, amikor megállítom. Teste nemesebbik részénél elidőzöm, addig szemezgetek vele, míg kínossá válik a dolog. Aaron ajkaival közelít felém, de elugrok előle és rávetem magamat férfiasságára. 
Kicsit durva vagyok vele, de visszaveszek magamból, mert Aaronnek se jön be ez a mohóság. 
Miután elég merevnek titulálom nemes részét, egy mosollyal jutalmazom Aaront, aki viszont komolyra válik és megcsókol. Elveszek benne, nem is figyelek oda semmire. 
- Mire készülsz? - lehelem puha szájára.
- Erre. - lapockáim közé helyezi karját és óvatosan lefektet a párnákra, Ő fölém mászik, ajkait visszabiztosítja enyémre, elterelve figyelmemet a lenti dolgokról. Nyílásomba rakja makkját. Megfeszülök, ezért nem tudja 5 centinél tovább felnyomni. 
- Lazulj el. - utasít Aaron. 
Megpróbálom, de csak annál jobban erőlködök. - Nem megy. - teszem hozzá.
Megragad az államnál fogva és még erősebben ajkához szorít. Nyelve átjárja minden egyes négyzetét a számnak. 
Csak egy pillanatra veszi el a figyelmemet, mégis sikerül ellazulnom, így Aaron be tud hatolni. 
Egy kisebbet felkiáltok. 
- Jól vagy? - aggodalmasan tekint rám.
- Azt hiszem. 
Belekapaszkodok a párnákba, viszont ez a pozíció kényelmetlenné válik. Leváltom a helyzetemet, Aaron nyakába kapaszkodok. Bőre forró, teste nedves az izzadságtól, izmai megfeszülnek az erőlködésben. Nyakán erei a kétszeresére duzzadnak, nagyon kiállnak. 
Teste egyenletesen hullámzik rajtam, én pedig alatta vele mozgok.
Ágyéka nekiütődik szemérem ajkamhoz. Ezek szerint tövig felnyomta. 
G-pontomnak verődik makkja, ami valami hihetetlen érzés. 
Még párat rugózik, aztán szétárasztja bennem forró magját. 
Káprázik a szemem, azt hiszem én is elmentem. 
Aaron rám borul, csillagpózba terül szét testemen. 
Szíve irdatlanul veri mellkasomat, meleg lehelete kulccsontomat csiklandozza. 
Nem tudom még mit hoz a sors Aaron és köztem, de nagyon remélem, hogy nem csak ennyiből állt az egész. 
Én azt hiszem szerelmes vagyok, de még nem merem biztosra mondani. 
- __________?
- Tessék? - pihegem.
- Sajálom, lehet korai volt, de annyira akartalak. 
- Nem haragszom. - kezeimet fejem alá teszem. 
- Akkor jó. Jó éjt, szeretlek.
Váratlanul ér. Szivem megnyugszik és bátran ki merem állítani: - Én is Szeretlek Aaron. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts